AstraZeneca ha inaugurat aquest dilluns la nova seu del Global Hub a l'emblemàtic edifici Estel de Barcelona, on la companyia s'ha traslladat fa unes setmanes deixant enrere la seu de Diagonal. Al nou edifici, la farmacèutica ocupa 30.000 m² distribuïts en nou plantes, de la 5 a la 13, amb un total de 50.000 m² i acull uns 1.600 treballadors de 62 nacionalitats. La companyia assegura que s'obre pas a una nova fase "com a motor d'innovació biomèdica, digital i comercial a Europa". El "hub" té la missió d'accelerar el desenvolupament de nous tractaments per al càncer, les malalties cardiovasculars, respiratòries, malalties rares i vacunes i immunoteràpies i serà clau en l'ambició d'AstraZeneca de llançar 20 nous medicaments abans del 2030.
ARA MATEIX
Economia
AstraZeneca estrena nova seu a Barcelona i comença una nova fase d'innovació biomèdica
- Visita de les autoritats a la nova seu d'AstraZeneca -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de novembre de 2025 a
les 19:25
Et pot interessar
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
-
Economia Aigües de Barcelona genera un impacte de 866 milions a l’economia catalana el 2025
-
Economia
Sobre la fortuna legítima d'Elon Musk
