
Sense soroll però amb efectivitat. Bon Preu ha enllestit, malgrat alguns serrells pendents, el procés de venda de la xarxa de supermercats que Intermarché tenia fora de Catalunya. Segons informa el diari econòmic Expansión el grup de distribució osonenc acaba de vendre a Lidl i Dia un paquet de cinc establiments que se sumen a les vuit botigues que al maig va traspassar a la cadena a la cadena Masymas, situades a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.
La multinacional alemanya de superdescompte Lidl s'ha fet amb les botigues que l'ensenya d'Els Mosqueters tenia a Daimiel (Ciudad Real), Almoradí (Alacant) i Azuqueca de Henares (Guadalajara). En paral.lel, Dia ha apostat per quedar-se amb els supermercats de Almadén (Ciudad Real) i La Carolina (Jaén).
Quatre Intermarché han estat adquirits per antics adherits o franquiciats del grup francès a l'Estat espanyol, que han apostat per mantenir el negoci amb una altra marca. Després d'aquestes operacions, Bon Preu s'ha desprès ja de 17 de les 21 botigues que Intermarché tenia fora Catalunya.
Creixement
La compra d'Intermarché ha permès a Bon Preu elevar a 150 supermercats seva xarxa a Catalunya i donar un nou salt en la facturació, que aquest any preveu arribar als 700 milions d'euros.