Les cambreres de pis, les conegudes com a kellys, s'han concentrat aquest dilluns davant la Generalitat per reclamar "empatia" i exposar la seva situació en plena temporada alta. Durant la concentració, les representants de Kellys Unión Catalunya han explicat les condicions a què s'exposen diàriament i han demanat al Govern que utilitzin les seves competències per abordar la situació. "Les kellys sostenim el turisme", "Som treballadores, no esclaves" i "Més drets, menys habitacions", han denunciat en diverses pancartes i han exigit que es duen a terme més inspeccions laborals en hotels.
ARA MATEIX
Les «kellys» es concentren davant el Palau de la Generalitat per exigir «empatia» en plena temporada alta
Economia
- Les 'kellys' es concentren a la plaça Sant Jaume -
- Lorena Sopena / Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2025 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Economia
Jordi Soldevila, nou director de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank
-
Economia
Catalunya obté més de 10.000 milions d'euros dels fons europeus en sis anys
-
Economia
Catalunya creix a un ritme equilibrat gràcies a la productivitat i l'ocupació, però s'incrementa la vulnerabilitat
-
Economia L'economia espanyola creix un 0,6% el primer trimestre del 2026, dues dècimes menys que a finals de 2025
-
Economia
La inflació, l'Iran i la veritable preocupació de Donald Trump
-
Economia
L’Informe Fènix: un intent limitat de reviure l’economia catalana
