La consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, ha anunciat aquest divendres l'obertura el pròxim mes de juny d'una nova convocatòria per 500 contractes de treball en entitats sense ànima de lucre. L'oferta va dirigida a joves qualificats d'entre 18 i 29 anys.
Bassa ha assegurat que aquestes futures incorporacions "aportaran vitalitat, noves perspectives i coneixements a les entitats” i hauran adquirit coneixement d'haver treballat en àmbits com la gestió de projectes i la comunicació o haver conegut de prop altres realitats". La consellera ha fet aquest anunci durant la inauguració del tercer Congrés Català de l'Associacionisme i el Voluntariat a Barcelona, que té com a principal objectiu debatre i acordar propostes de futur per a enfortir les entitats i el col·lectiu de persones voluntàries.
El Govern s'ha compromès promoure el voluntariat com a via per millorar l'ocupabilitat, tant de les persones voluntàries com dels destinataris de la seva acció altruista. Així mateix, ha manifestat la intenció d'encapçalar i liderar les mesures que calgui implementar en funció de les conclusions que sorgeixin del Congrés.
Cinc-cents nous llocs de treball per a joves en entitats sense ànim de lucre
La consellera Dolors Bassa assegura que "aportaran vitalitat, noves perspectives i coneixements" a les organitzacions
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2016 a les 10:20
Et pot interessar
-
Economia Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell
-
Economia El govern espanyol estudia la retirada d'oli d'oliva per evitar l'excés d'oferta
-
Economia BBVA Research adverteix d'una desacceleració de l'economia catalana el 2026
-
Economia Una coneguda marca de roba es declara en fallida i tanca 200 botigues
-
Economia L'IPC repunta dues dècimes al juny a Catalunya i se situa en el 2%
-
Economia Emprenedors i emprenyadors, també amb el finançament