L'empresa cervesera Damm ha posat en marxa el projecte Trajectòria Estrella, amb la intenció d'incorporar joves universitaris a la companyia a partir de tres perfils professionals: comercial, cadena de subministrament i digital.
Es tracta del segon any que Damm posa en marxa aquest programa d'inversió
en el desenvolupament de persones i captació de talent a partir d'una forma innovadora, dinàmica i àgil d’atraure talent jove per als nous perfils
professionals requerits.
L’inici del programa serà a JoBarcelona (un espai de referència anual de Barcelona que connecta a joves universitaris amb empreses líders per oferir-los-hi oportunitats professionals) els propers dies 16 i 17 de Febrer, i també a través de la plataforma LinkedIn del Grup Damm.
Actualment, l’equip del Grup Damm està format per un 12% de professionals d’entre 21 i 30 anys. La companyia està realitzant una gran aposta pels joves professionals, ja que considera que poden aportar una visió més actual dels hàbits de consum i de mercat, del desenvolupament de les noves tecnologies en totes les àrees de la companyia i dels processos logístics, que són clau per al creixement nacional i internacional del Grup.
Procés de selecció
El projecte Trajectòria Estrella focalitza la seva captació de talent en tres perfils que són estratègics dins del grup: comercial, cadena de subministrament (supply chain) i digital. La segon fase, de selecció, es durà a terme a la seu central de Damm, al carrer Rosselló (Barcelona) el proper mes d’abril.
En aquesta segon fase, es convocarà a 150 candidats a participar en una jornada d’avaluació gamificada (avaluació basada en la realització de jocs) desenvolupant diferents activitats en les que podran demostrar el seu talent natural.
Aquesta fase tindrà un component social, on la puntuació obtinguda per tots els candidats durant la realització dels jocs serà traduïda per Damm en ajuda alimentària per alguna organització sense ànim de lucre amb les que Damm col·labora. Al mes de juny es coneixeran els finalistes, i al mes de setembre els candidats seleccionats començaran la seva Trajectòria Estrella que tindrà una duració de 18 mesos.
Damm aposta pel talent juvenil al programa Trajectòria Estrella
La cervesera busca incorporar joves universitaris a la companyia
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2015 a les 16:45
Et pot interessar
-
Economia Quatre empreses catalanes, entre les millors del món
-
Economia El Gremi d'Hotels alerta que l'augment de la taxa turística pot incrementar fins a 600.000 euros el cost del MWC
-
Economia Les pimes generen el 60% de la riquesa a Catalunya, però reculen davant les grans empreses
-
Economia El PIB català creix un 2,7% interanual en el segon trimestre de l'any
-
Economia Espanya i els Estats Units celebren una reunió bilateral per abordar les relacions comercials
-
Economia Josep Oliu insisteix que la probabilitat d'èxit de l'opa és «pròxima a zero»