El president de Seat, Wayne Griffiths, ha coincidit aquest dijous a l'acte de celebració dels 70 anys de la companyia amb diversos alcaldables de Barcelona, com Jaume Collboni (PSC), Xavier Trias (Junts) i Eva Parera (Valents). Allà, ha aprofitat l'avinentesa per defensar, hores abans de l'inici d'una campanya de les eleccions municipals del 28 de maig en què la mobilitat és un tema central, que cal una Barcelona que aposti pels negocis, sigui segura i "cosmopolita".
En aquest sentit, ha remarcat que s'ha de treballar per a una "mobilitat sostenible" en què el cotxe elèctric tingui un espai destacat. "El cotxe sostenible no és un problema, sinó part de la solució", ha remarcat. El director de la companyia a Espanya, Mikel Palomera, s'ha pronunciat en la mateixa direcció i ha afirmat que "Seat no és només una marca del passat emocional, i del present, sinó que té un futur al davant molt important".
L’exposició que Seat ha instal·lat al saló Automobile 2023 de Barcelona no només celebra els 70 anys d’història de la casa produint vehicles, sinó també els 30 anys de la inauguració de la fàbrica de Martorell. En aquest context, Griffiths ha confirmat que el nou cotxe petit del grup que fabricarà la planta a partir del 2025 serà el Cupra Raval. Per això, ha tornat a reclamar millores en les infraestructures per impulsar la mobilitat sostenible.
El president de Seat, abans de la campanya: «Necessitem una Barcelona 'business friendly'»
Wayne Griffiths ha coincidit amb Jaume Collboni i Xavier Trias en l'acte de celebració dels 70 anys de la companyia

- El president de Seat, Wayne Griffiths, amb el candidat del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, i el candidat de Junts, Xavier Trias, i la consellera d'Economia, Natàlia Mas, de fons -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2023 a les 14:34
Et pot interessar
-
Economia Els treballadors de l'hostaleria es revolten en ple estiu: «Ja n'hi ha prou d'esclavitud»
-
Economia Els vins catalans no s'escapen dels aranzels de Trump
-
Economia Les exportacions repunten i avancen un 7,2% al juny a Catalunya en ple debat pels aranzels
-
Economia El BBVA apuja l'aposta: porta al Suprem les exigències de la Moncloa sobre l'opa al Sabadell
-
Economia L'Ibex-35 tanca per sobre dels 15.000 punts per primer cop en 18 anys
-
Economia L'IPC puja fins al 2,3% al juliol per l'encariment de l'electricitat i els carburants