El tercer tipus és el que més agrada a les empreses. Són els sincers (17% a 16%), persones que tenen una alta voluntat de pagar, però que passen per un moment complicat. Les entitats financeres tendeixen a negociar amb aquests clients, ja que no els interessa que es mantinguin en morositat (això les obliga a destinar uns diners a proveir la pèrdua possible) ni executar la garantia (normalment un pis que el banc es veu obligat a vendre).
 No els hi posen tan fàcil als relaxats (15% a 14%), individus que han anat demanant crèdits sense fer gaires comptes, que no són ordenats en els seus pagaments i que no són conscients de les conseqüències de deixar d'abonar les lletres.
Els pitjors per a la banca, amb tot, són els experts (12% a 11%), autèntics "morosos professionals" que compten amb estratègies per deixar de pagar. Un dels perfils menys comuns és el dels electrons lliures (12% a 10%). Es tracta de persones que seleccionen quan i quines factures pagaran, segons el tipus de compra o servei que deuen. A més, solen demanar crèdits ràpids, que els enreda encara més. Els anònims són els més escassos (9% a 8%): clients de venda per telèfon i internet, sense cap certesa que la informació que subministren és verdadera. Ara bé la màxima és clara, la gent deixa de pagar més perquè no pot, que no pas perquè vol.
 No els hi posen tan fàcil als relaxats (15% a 14%), individus que han anat demanant crèdits sense fer gaires comptes, que no són ordenats en els seus pagaments i que no són conscients de les conseqüències de deixar d'abonar les lletres.
Els pitjors per a la banca, amb tot, són els experts (12% a 11%), autèntics "morosos professionals" que compten amb estratègies per deixar de pagar. Un dels perfils menys comuns és el dels electrons lliures (12% a 10%). Es tracta de persones que seleccionen quan i quines factures pagaran, segons el tipus de compra o servei que deuen. A més, solen demanar crèdits ràpids, que els enreda encara més. Els anònims són els més escassos (9% a 8%): clients de venda per telèfon i internet, sense cap certesa que la informació que subministren és verdadera. Ara bé la màxima és clara, la gent deixa de pagar més perquè no pot, que no pas perquè vol.