Gas Natural Fenosa, a través de Global Power Generation (GPG), s'ha adjudicat el seu primer parc eòlic a Austràlia, de 91 megawatts (MW) de potència, segons ha informat aquest dimarts la companyia, que invertirà més de 177 milions de dòlars australians (uns 120 milions d'euros) en aquest projecte.
El contracte ha estat adjudicat pel govern de l'Australian Capital Territory (ACT), compromès en la lluita contra el canvi climàtic, i té una durada de 20 anys a tarifa regulada. El parc que construirà Gas Natural Fenosa, anomenat Crookwell II, està ubicat a l'Estat de Nova Gal·les del Sud, a 90 quilòmetres de Canberra, la capital d'Austràlia, i està previst que comenci a operar en el segon semestre del 2018.
Aquesta serà la primera inversió que realitza GPG, societat participada per Gas Natural Fenosa i el fons sobirà Kuwait Investment Authority (KIA), a Austràlia i a la regió d'Àsia-Pacífic, que va ser definida com a prioritària en el pla estratègic de la companyia, presentat el mes de maig passat.
Alhora, Gas Natural Fenosa ha informat que GPG aportarà finançament per a un programa de l'ACT destinat a promocionar l'emmagatzematge domèstic i comercial d'energia renovable amb bateries.
Gas Natural invertirà 120 milions en el seu primer parc eòlic a Austràlia
S'anomenarà Crookwell II i està ubicat a 90 quilòmetres de la capital del país, Canberra
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’agost de 2016 a les 10:28
Et pot interessar
-
Economia El BBVA apuja l'aposta: porta al Suprem les exigències de la Moncloa sobre l'opa al Sabadell
-
Economia L'Ibex-35 tanca per sobre dels 15.000 punts per primer cop en 18 anys
-
Economia L'IPC puja fins al 2,3% al juliol per l'encariment de l'electricitat i els carburants
-
Economia El Prat bat el rècord històric de passatgers al juliol en ple debat sobre l'ampliació
-
Economia El BBVA anirà fins al final amb l'opa al Banc Sabadell
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell