L'economia estatal va créixer un 0,5% el segon trimestre en taxa intertrimestral, respecte del 0,4% del període gener-març, segons les dades avançades aquest dimecres pel Banc d'Espanya.
Durant el segon trimestre, la recuperació de l'economia espanyola va continuar afermant-se de manera gradual, en un entorn en el què va continuar la normalització de les condicions financeres i la millora de l'ocupació i la confiança.
Així, després de quatre trimestres consecutius d'avanç intertrimestral del PIB, la taxa de variació interanual s'hauria situat en l'1,1% (0,5% en el trimestre precedent).
Segons aquestes estimacions, la recuperació de l'activitat durant el període recent hauria adquirit un ritme una mica més elevat que el previst a l'Informe de projeccions que va publicar el Banc d'Espanya el mes de març, la qual cosa ha dut a revisar lleugerament a l'alça les taxes de creixement del PIB previstes per al 2014 i el 2015.
L'actualització de les esmentades projeccions apunta a unes taxes de creixement del PIB de l'1,3% el 2014 i del 2% el 2015, una i tres dècimes més altes que les projectades anteriorment.
L'economia estatal va créixer un 0,5% el segon trimestre
Suposa un tímid 0,1% més en relació amb el primer trimestre
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2014 a les 09:21
Et pot interessar
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell
-
Economia La CNMV multa Grífols amb 1,4 milions d'euros arran de l’atac de Gotham
-
Economia Pimec xifra en més de 878 milions d'euros l'impacte econòmic per a les pimes de la gran apagada elèctrica
-
Economia L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari
-
Economia El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans
-
Economia «No hi ha res garantit»: què pot passar amb l’opa al Sabadell