El president de la Generalitat, Artur Mas, ha decidit no assistir al sopar convocat per Foment del Treball en què també hi participa la vicepresidenta del govern espanyola, Soraya Sáenz de Santamaría. Segons fonts de Presidència, Mas considera que s'han canviat les condicions de l'acte. En un principi, el president de la Generalitat n'era la màxima autoritat i li corresponia obrir i cloure el sopar. Però, la situació ha canviat perquè el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha delegat en Sáenz de Santamaría la presidència del Govern. Mas ha comunicat la seva decisió al president de Foment, Gay de Montellà, i en el seu lloc hi anirà el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig.
El motiu de l'absència d'Artur Mas a l'acte és una qüestió de protocol. Mariano Rajoy no tancarà els discursos i ho farà la vicepresidenta espanyola, que assistirà a l'acte d'aquest vespre convocat per Foment del Treball com a presidenta en funcions perquè Rajoy és de viatge a l'estranger. L'acte és el lliurement de les Medalles d'Honor de Foment del Treball.
El president Mas ha comunicat la seva decisió al president de Foment del Treball, Gay de Montellà, i en el seu lloc hi anirà el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig.
Mas no acut al sopar de Foment en no ser-ne la màxima autoritat
El president de la Generalitat considera que han canviat les condicions de l'acte, ja que Soraya Sáenz de Santamaría és presidenta en funcions del govern espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2013 a les 18:39
Et pot interessar
-
Economia Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell
-
Economia El govern espanyol estudia la retirada d'oli d'oliva per evitar l'excés d'oferta
-
Economia BBVA Research adverteix d'una desacceleració de l'economia catalana el 2026
-
Economia Una coneguda marca de roba es declara en fallida i tanca 200 botigues
-
Economia L'IPC repunta dues dècimes al juny a Catalunya i se situa en el 2%
-
Economia Emprenedors i emprenyadors, també amb el finançament