La construcció d'habitatges ha baixat un 42,7% interanual a tot l'Estat al tancament del segon trimestre d'aquest any, amb un total de 72.491 immobles iniciats, segons ha informat avui el Ministeri d'Habitatge.
Al mateix temps, el nombre de pisos acabats en els dotze mesos transcorreguts entre juliol de 2009 i juny de 2010 va arribar a les 287.134 habitatges, amb un descens del 33,1%. Entre abril i juny d'aquest any es van iniciar 17.878 habitatges lliures, un 13,4% menys que en el mateix trimestre del 2009 i un 0,1% més que en el primer trimestre de l'any.
Nova patacada de l'obra nova
Els habitatges iniciats cauen un 42,7% en els últims dotze mesos
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2010 a les 08:51
Et pot interessar
-
Economia Quatre empreses catalanes, entre les millors del món
-
Economia El Gremi d'Hotels alerta que l'augment de la taxa turística pot incrementar fins a 600.000 euros el cost del MWC
-
Economia Les pimes generen el 60% de la riquesa a Catalunya, però reculen davant les grans empreses
-
Economia El PIB català creix un 2,7% interanual en el segon trimestre de l'any
-
Economia Espanya i els Estats Units celebren una reunió bilateral per abordar les relacions comercials
-
Economia Josep Oliu insisteix que la probabilitat d'èxit de l'opa és «pròxima a zero»