
Des d'aquest dissabte 28 i fins divendres 3 de febrer, són 83.006 els passatgers que tenien bitllets per viatjar amb Spanair amb 878 vols. A més, del total de passatgers de la setmana, 51.333 viatgers havien de desplaçar-se amb els 530 vols que operaven a Barcelona. Segons dades de la companyia, a partir d'ara el nombre màxim de passatgers afectat pel cessament d'operacions de l'aerolínia serà aquest dilluns, amb un volum total de 15.386 persones, 8.800 dels quals havien de passar per Barcelona. Per dimarts, dimecres i dijous la companyia calcula que el passatge afectat es mourà al voltant del 11.000 mentre que divendres s'enfilarà fins els 12.700.
Dilluns el nombre total de passatgers afectats serà de 15.386 en 143 vols, 8.860 dels quals a Barcelona en 85 avions. Els passatgers afectats aquest dimarts seran 11.102 -7.113 a Barcelona-, dimecres 11.102 -7.113 dels quals a El Prat-; dijous són 10.754 amb 6.431 a l'aeroport català i divendres s'enfila de nou fins als 12.773 amb 8.091 a Barcelona.
En número de vols, dilluns Spanair en tenia 143 de programats, 117 dimarts; 124 dimecres; dijous 134 i divendres 144. De tots aquests i per orde, des de Barcelona se n'havien d'operar 85, 71, 70, 80 i 88.
A més al llarg d'aquest cap de setmana la companyia ha rebut 38.964 trucades i n'ha pogut atendre 37.446, és a dir un 96%. El dia que més usuaris van trucar a la companyia va ser aquest dissabte. Amb 33.827, Spanair va registrar 27 vegades més de volum de telefonades que un dia normal, mentre que diumenge van ser el doble. La pàgina web de la companyia ha rebut 90.000 visites.
Pel que fa a les reclamacions, Aena i l'oficina de Consum que la Generalitat té a l'aeroport del Prat n'han recollit 400 aquest diumenge. En total, sumant-hi les que s'han presentat a Spanair, se'n compten 1.700. Cal especificar, però, que 600 d'aquestes reclamacions són les recollides per l'aerolínia fins dissabte al migdia. Des d'aleshores la companyia no ha actualitzat les dades.