Toyota redueix un 4% les seves vendes mundials el 2008 i canvia de president

Publicat el 20 de gener de 2009 a les 09:28

   Per marques, Toyota va arribar a un volum de vendes de 7,99 milions d'unitats a tot el món el 2008, fet que suposa un retrocés del 5% davant de les xifres del 2007. Al Japó l'empresa va vendre 1,47 milions de vehicles, un 7% menys, i a l'estranger les lliures es van situar en 6,52 milions d'unitats, un 5% menys.
   Daihatsu, per part seva, ha augmentat un 4% les seves matriculacions mundials, fins a 866.000 unitats, mentre que en el seu mercat local es van incrementar un 3%, fins a 642.000 unitats, i fora del Japó van pujar un 10%, amb 224.000 unitats.
   La firma de vehicles industrials Hino va registrar unes entregues de 110.000 unitats a tot el món entre gener i desembre del 2008, cosa que representa un increment del 3% en comparació de les xifres de l'any passat. Al Japó les seves vendes van caure un 14%, amb 41.000 unitats, i fora del mercat japonès van augmentar un 16%, fins a 69.000 unitats.