Canvis en el proveïdor tecnològic i de telecomunicacions del Barça. El club deixa de comptar amb Telefónica, qui fins ara proporcionava el servei, i es passa a Parlem Telecom, tal com ha avançat el diari Ara. La companyia catalana ha guanyat el concurs en presentar una millor oferta que l'empresa madrilenya.
Segons explica el mateix diari, la concessió del servei implica controlat fins a 777 línies de telefonia mòbil del club, a més de donar serveis de telefonia de veu i dades a l'entitat blaugrana. A tot això cal sumar-li el servei de comunicacions de mòbils corporatius del Barça i les seves entitats associades. En resum, es tracta de donar cobertura a tot el que estigui vinculat amb telecomunicacions.
Parlem aconsegueix així introduir-se encara més en el món de l'esport català. I és que cal recordar que la companyia ja gestiona la tecnologia del Girona, equip del qual també és un patrocinador destacat. L'empresa catalana també patrocina l'equip de bàsquet Uni Girona i posa nom a l'OK Lliga, la lliga d'hoquei patins, i patrocina el Club Patí Calafell.
[plantillavirals]
El Barça deixa Telefónica i situa Parlem com a nou proveïdor tecnològic
La companyia catalana ha millorat l'oferta de l'empresa madrilenya i gestionarà totes les telecomunicacions del club

- Les grades del Camp Nou, aquest dissabte -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2023 a les 12:30
Et pot interessar
-
Esports Quan la Vuelta va dir adeu al País Basc
-
Esports El Barça remunta tot i la doble vara de mesurar: «No ho entenc, que ho expliquin»
-
Esports El veto insòlit a les noves equipacions del Barça
-
Esports L'hora de la veritat pel Camp Nou: actors i escenaris d'un retorn que embarranca
-
Esports Hansi Flick apaga els rumors sobre Marc Casadó: «No vol marxar i no vull que se'n vagi»
-
Esports El Barça homenatja el sextet de Guardiola en la tercera equipació