“Qatar pagava més diners al Barça dels que deia el contracte”. Aquestes paraules de Joan Laporta en una entrevista a NacióDigital han tornat a obrir la caixa dels trons a l'entorn de l'entitat blaugrana.
La junta directiva del club, segons ha avançat Mundo Deportivo, estudia accions legals contra Laporta. “Les acusacions de Laporta han causat estupor a la directiva ja que consideren greu que s'assenyali que han cobrat més diners dels que figura en el contracte de patrocini”, assenyala el diari esportiu del Grup Godó. En aquest sentit apunta que no hi haurà resposta pública però que els advocats del club han rebut l'ordre d'estudiar si es poden iniciar accions legals.
Laporta, en l'entrevista a NacióDigital, també assegurava que Rosell i la seva junta van portar-lo als jutjats per "emmascarar" els "interessos personals" en l'esponsorització de Qatar.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BuenUO9G9Iw[/youtube]
El Barça estudia accions legals contra Laporta per l'entrevista a NacióDigital
Esports
L'expresident blaugrana va assegurar que “Qatar pagava més diners dels que deia el contracte”
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2017 a
les 05:26
Et pot interessar
-
Esports
El Barça arrasa el Feyenoord en la primera jornada de Champions
-
Esports
Portuari, proletari i popular: les tres «P» que defineixen el Feyenoord
-
Esports
El Barça referma el seu compromís històric amb el català: «Ser blaugrana és identitat i llengua»
-
Esports
Traca blaugrana a Mestalla: el Barça apallissa el València i consolida el lideratge
-
Esports
Marc Casadó protagonitza la nova campanya de Parlem: «Portaré amb mi la meva terra i la meva gent»
-
Esports
Les víctimes del vídeo sexual perdonen Raúl Asencio davant el jutge i queda exculpat
