Pep Guardiola ha estat sotmès avui a una operació rutinària per un problema d'esquena.
— Manchester City (@ManCityCatala) August 22, 2023
Tothom al Manchester City desitja a en Pep una ràpida recuperació i espera veure'l de tornada aviat a Manchester. pic.twitter.com/v1Zo2KrZeA
Així ho ha anunciat el club mitjançant un comunicat al seu compte de Twitter, on han anunciat que es tracta d'un problema d'esquena. Aquesta intervenció quirúrgica, que ha estat exitosa, el deixa fora de la banqueta durant uns dies. Guardiola es quedarà a Catalunya fent per fer la rehabilitació i el seu segon entrenador, Juanma Lillo, s'ocuparà de dirigir l'equip durant els pròxims dos partits.
[noticiadiari]2/261672[/noticiadiari]
Així, l'entrenador de Sant Pedor es perdrà els encontres davant el Sheffield United i el Fulham i tornarà a Manchester després de l'aturada de seleccions de principis i mitjans de setembre. "Tothom al Manchester City desitja a en Pep una ràpida recuperació i espera veure'l de tornada aviat", han escrit a Twitter des del club.
[plantillavirals]