Si ets aficionat al bàsquet nord-americà i vols dinar a un restaurant temàtic de l'NBA, tens dues opcions: o agafar un avió i plantar-te a Manila, a la capital filipina, o bé apropar-te al número 120 de les Rambles de Barcelona, on aquest dilluns ha obert les portes el primer "NBA Cafè" d'Europa. La Lliga estatunidenca ha escollit la capital catalana per obrir el seu primer restaurant a Europa i ho ha fet de la mà de l'empresa catalana AN Grup, líder en el sector de la restauració a l'Estat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YXY6xLjn2os[/youtube]
El local disposa de 1.400 metres quadrats, repartits entre el menjador, la Fan Zone, dues sales temàtiques i una terrassa de grans dimensions. A més, a l'edifici del costat hi ha una botiga que vendrà el merchandising de la Lliga. "Hem volgut garantir una experiència 360º, ja que és un restaurant però a la vegada és molt més que un lloc on menjar", han explicat fonts de l'AN Grup a NacióDigital.
El terra del restaurant emula el d'una pista de bàsquet, hi ha LEDs com el d'un estadi per tot el menjador, televisors que retransmeten partits i, fins i tot, un "jumbotron". També es poden veure diferents objectes de col·leccionista, com samarretes i pilotes signades, i els clients podran jugar a videojocs de bàsquet. Els plats contenen racions grans de la cuina nord-americana, sobretot hamburgueses i carn a la brasa.
El restaurant emetrà en diferit els partits de l'NBA, ja que l'horari de les llicències de l'Ajuntament no els permet fer-ho en directe. El cafè serà, a més, un punt de visita obligada pels jugadors de l'NBA que passin per Barcelona. En aquest sentit, l'AN Grup confia que diferents jugadors coneguts visitin el restaurant aviat.
VÍDEO L'NBA obre a Barcelona el seu primer restaurant temàtic a Europa
El local compta amb pantalles LED, un "jumbotron", samarretes signades i un terra que emula el d'una pista de bàsquet | S'emetran partits en diferit perquè l'Ajuntament no els ha permès obrir de matinada
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2016 a les 18:40
Actualitzat el 27 de setembre de 2016 a les 17:45
Et pot interessar
-
Esports Raphinha compleix la seva promesa i recorre Montjuïc de genolls
-
Esports Ensurt a Lisboa: roben el trofeu de la Champions femenina
-
Esports Moment còmic de Raphinha al supermercat: no sap com pagar el pa
-
Esports El Barça ja té rivals per a la Supercopa d'Espanya
-
Esports La recepció d'Illa al Barça s'ajorna per problemes d'agenda del club
-
Esports Laporta posa data d'estrena al nou Spotify Camp Nou