Ja s'han obertes les inscripcions al taller de dansa que impartirà el coreògraf Sebastián García Ferro dins la programació del Sismògraf 2020, en què realitzarà unes sessions sobre la relació entre els éssers humans i l'univers i posarà de manifest que ballar no és saolament alegria i felicitat, sinó que també es comunica vida i alliberament i permet que el cos respiri lliurement.
S’hi pot apuntar tothom qui ho vulgui, independentment de quina sigui la seva experiència prèvia amb la dansa, però amb l’única limitació de tenir més de 16 anys. Per a inscriure-s'hi cal enviar un missatge de correu electrònic a educatiusescenics@olot.cat.
El taller té un cost de 30 euros i s’impartirà els dies 14, 21 i 28 de març i els dies 4, 18, 25 i 26 d'abril, d’11 a 13 h, al Teatre Principal d’Olot.
Sebastián García Ferro és coreògraf, ballarí, performer i compositor. Dirigeix la seva companyia des de l’any 2000. Ha recorregut més de 15 països i ha estat guardonat en diverses ocasions (1er premi del Festival Maspalomas, 2007, entre d’altres). També, col·labora amb la Compañía Nacional de Danza Contemporánea d’Argentina o l’Orquestra Simfònica de Barcelona.
És el director artístic del Barcelona International Dance Exchange, coreògraf associat al Centre de Creació la Caldera / les Corts i artista col·laborador de l’Auditori de Barcelona. S’ha implicat en diversos projectes de dansa social i educativa entre els quals, per exemple, el projecte +45, sobre la dansa i la vida més enllà dels 45 anys, que es va poder veure com a Rèplica del Sismògraf 2016.
Inscripcions obertes al taller de Sebastián García Ferro al Sismògraf 2020
El taller obert a tothom qui tingui més de 16 anys, serà els dissabtes de març i abril, d’11 a 13 h, al Teatre Principal d’Olot
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 10:23
Actualitzat el 21 de febrer de 2020 a les 11:04
Et pot interessar
-
Cultura Cedeixen el fons del fotògraf Enric Roca a l'Arxiu Comarcal de la Garrotxa
-
Cultura Arriba el novè Festival Música als Masos a la Garrotxa
-
Cultura Sant Joan 2025 a la Garrotxa: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura Tornen la música i el ball amb el festival Ésdansa de les Preses
-
Cultura «Volem reivindicar el rock català amb una gira solidària»
-
Cultura Teràpia de Shock torna als escenaris