La pròxima temporada 2018-2019, quatre equips de futbol de la Garrotxa jugaran a la categoria de Segona Catalana per primera vegada i de forma insòlita: Besalú, Bosc de Tosca, Santa Pau i Sant Jaume de Llierca. De fet, és la primera vegada que el futbol garrotxí tindrà quatre representants en la mateix competició esportiva i això fa que, segons Olot Televisió, desvetlli un alt interès arreu de la comarca.
Per aquesta raó el canal televisiu de la Garrotxa, promourà el seguiment dels 12 derbis que es disputaran l'any que ve. Olot TV emetrà 4 d’aquests partits en diferit, aproximadament una hora després de la finalització del partit, per a no interferir amb les entrades que puguin registrar els clubs, i farà un seguiment especials dels altres 8 derbis.
Format de les retransmissions
Les retransmissions començaran cinc minuts abans de cada partit, amb una prèvia que comptarà amb el repàs de les alineacions i les primeres sensacions de cada matx. Cada partit serà retransmès per un periodista d’Olot TV, que estarà acompanyat per dos representants, un de cada equip. I al final de cada retransmissió es faran les valoracions oportunes del partit. Es preveu una durada total aproximada d'una hora i mitja llarga en cada emissió
Seguiment
Dels 12 derbis que es disputaran la pròxima temporada a Segona Catalana, 4 seran retransmesos íntegrament i dels altres 8 se'n farà un seguiment informatiu especial dins el programa "La Banqueta" d'Olot Televisió.
Així, doncs, es faran 4 retransmissions en diferit, una a cada terreny de joc, i 8 seguiments informatius especials, amb un reportatge de, pel cap baix, 10 minuts de durada amb les millors imatges i declaracions dels equips i seguidors de cada club.
Olot TV farà el seguiment que jugarà a Segona Catalana el futbol garrotxí
La temporada 2018-2019 en aquesta categoria hi competiran per primera vegada fins a quatre equips de la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2018 a les 08:36
Actualitzat el 27 de juny de 2018 a les 08:59
Et pot interessar
-
Cultura Cedeixen el fons del fotògraf Enric Roca a l'Arxiu Comarcal de la Garrotxa
-
Cultura Arriba el novè Festival Música als Masos a la Garrotxa
-
Cultura Sant Joan 2025 a la Garrotxa: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura Tornen la música i el ball amb el festival Ésdansa de les Preses
-
Cultura «Volem reivindicar el rock català amb una gira solidària»
-
Cultura Teràpia de Shock torna als escenaris