D'aquesta manera, la banda ha afegit 12 concerts en terres catalanes, un dels quals a Olot i, també Girona, on després d'exhaurir les entrades pels concerts del 14 i el 15 de novembre de 2020, n'han anunciat un pel dia 15 del mateix mes.
Un cop anunciada la seva dissolució després de 10 anys damunt dels escenaris fa unes setmanes, ara Txarango ha anunciat les dates definitives del seu darrer tour, que el portarà arreu de Catalunya, però també a València, Mallorca i diverses capitals europees, com Londres i París. Tambe en destaquen els concerts de Bilbao i Madrid.
El Gran Circ, que culminarà el maig del 2021, integra desenes de concerts que seran l'última oportunitat per veure el grup, tot un referent de la música i cultura catalana des del seu naixement el 2010. Consulteu aquí totes les dates de la gira.