Musik n viu '05, nova proposta per les nits de juliol a Granollers

Publicat el 22 de juny de 2005 a les 10:26
Els propers dies 1, 2, 3, 8, 9 i 10 de juliol, al Parc Firal de Granollers, es celebrarà el festival ''Musik n viu '05'', pensat per a joves d'entre 15 i 40 anys de Granollers i comarca. La programació és heterogènia i dóna protagonisme a la música en directe, especialment dels grups locals.

Programació:

Divendres 1 de juliol: Festa Hip Hop, amb un concurs de break dance, exhibició de grafits i dels Street Stylers i actuacions dels grups Black Kassumaye Posse, RAPADF, Tremendo i El Planeta de los Ewoks.

Dissabte 2 de juliol: Exposició i festa dels IES, amb les actuacions de Com un llum, Vendedores de humo, Mistake, Infinity i Nimrod. A continuació hi haurà els concerts de Aliaga, Sin Papeles, La Vieja Dollyi No Logo.

Diumenge 3 de juliol: concerts de Vapa, Yellow Pasta, La Crujidez Band i Batak

Divendres 8 de juliol: Burning Vallès (12 hores de reggae), organitzat pels Diables de Granollers. Amb les actuacions del Dj Ran, 9 Millas, percussió amb La timba que tumba, Red, Gold and Green, Basque Dub Foundation, Tirbute to Bob Marley, Sound System: Freedom City i One Blood.

Dissabte 9 de juliol: actuacions de Macedònia, Nailon, Gertrudis, Discípulos de Otilia i Club de Funks

Diumenge 10 de juliol: conta contes i recital poètic a càrrec de Numància i l'Embut; actuació de Blue in green, recital dual d'Enric Cassasses & Anna Aguilar-Amat; i concert de Kalimba Malinca.

Totes les entrades seran gratuïtes excepte el dia 8, que es celebrarà el Burning Vallès.

El festival ''Musik n viu'', que organitza l'Ajuntament de Granollers, sorgeix com a alternativa d'oci per als joves durant les nits d'estiu, que han participat en l'elaboració de la programació per mitjà d'una comissió que agrupa diferents col·lectius juvenils (PAJ, Acció Cultural, Embut, Foragitats, MIG i Street Stylers). Ja des del 1999 es va iniciar una
primera experiència per organitzar una programació d'activitats diària de vespre-nit al pati de la ràdio del carrer de Torra i Bages. L'any 2001 es va fer un salt qualitatiu en l'organització d'activitats d'oci nocturn, i es va posar en marxa els dies feiners del mes de juliol un programa d'actes al Parc Torres Villà, que va tenir continuïtat l'any següent però només els caps de setmana. L'any 2003 s'inicia un treball de camp que portarà, l'any 2004, a l'aprovació del Pla Director de Joventut, on es recullen 109 accions a realitzar entre el 2004-2007, de les quals el 10% són propostes encaminades a la realització d'activitats d'oci alternatives en horari nocturn. Amb aquest objectiu neix ara el Musik n viu, que s'espera que
tingui continuïtat el proper any.