CiU fa balanç de la legislatura a Sant Feliu al darrer número de la seva revista

La publicació tracta temes com el nou CAP, la visita d'Irene Rigau i un extensa anàlisi dels dos any de govern socialista.

Publicat el 02 de novembre de 2009 a les 18:40
Aquests dies s'està distribuint casa per casa els 3.000 exemplars de la revista de CiU de Sant Feliu de Codines Parlem-ne. La revista també s'ha fet arribar a totes les entitats del poble, i per primer cop a tots els comerços amb una carta de la nostra regidora Cristina Buj que és la que coordina els temes de comerç.

El número d'aquest bimestre porta com a temes la vista que va fer Irene Rigau el passat 28 de setembre al Centres educatius del municipi, un balanç de dos anys de govern socialista seguint les propostes que duien al programa electoral o la situació de l'actual CAP amb el debat que es va fer a la Comissió de Sanitat del Parlament.

Finalment el Parlem-ne també explica la campanya solidària de recollida d'aliments i roba que va dur a terme la nostra agrupació i denúncia el fet que un any després que el Ple aprovés una moció sobre el canvi de nom de la Plaça Diputación per Lluís Companys. Aquest canvi encara no s'hagi fet efectiu i figuri encara la placa franquista.