Troben una plantació amb 867 plantes de marihuana a la Garriga

Els Mossos d'Esquadra detenen un home de 49 anys i veí de Blanes i l'acusen d'un delicte contra la salut pública

Publicat el 11 de març de 2016 a les 15:49
Actualitzat el 16 de març de 2016 a les 11:05
 

L'interior de la nau industrial on hi havia les plantes Foto: Mossos d'Esquadra


Els Mossos d’Esquadra han desmantellat a la Garriga una plantació que tenia 867 plantes de marihuana, segons avança el diari El 9 Nou.

L’operació també ha permès detenir un home de 49 anys i veí de Blanes, que ha estat acusat d’un delicte contra la salut pública. A més, s’estaria buscant una segona persona, que era la que hauria llogat la nau i hauria signat el contracte.

Els Mossos també han certificat que el propietari de la nau no sabia que s’hi estava fent una activitat delictiva.

Segons han explicat els Mossos d’Esquadra, la investigació va començar a finals del 2015, quan els veïns van denunciar la forta olor que se sentia a la zona. Els Mossos van començar a investigar i aquest dimarts van interceptar el detingut quan entrava a la nau amb sacs de fertilitzant i restes de planter.

Un cop van disposar d’autorització judicial, la policia va poder escorcollar la nau. Al seu interior s’hi van trobar dues estances amb filtres d’aire, 27 transformador elèctrics, un sistema de reg i la resta de material per poder cultivar la marihuana. A més, hi havia una zona per cuinar i per dormir.