[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xJK00daiKD8[/youtube]
"Tenim Crimea, però això no és tot, fotuts amics. En el futur també prendrem Catalunya i Venècia, i també Escòcia i Alaska", assegurava en to de broma l'ambaixador rus a a Eritrea, Igor Chubarov, en el marc d'una conversa telefònica amb l'ambaixador rus a Zimbabwe i Malawi, Sergei Bakharev, filtrada ara a les xarxes i de la qual se'n fa ressò el diari britànic The Guardian.
En el marc de la conversa, sobre quins territoris del món els agradaria annexionar després de Crimea, també asseguren que Rússia s'apoderarà "de tots els països fronterers de merda", com Estònia, Romania i Bulgària, a més a més de territoris nord-americans com Califòrnia o Miami. "Exacte, 'Miamiland' està escandalosament ple de 95% de ciutadans russos", diu Chubarov. "Tenim tot el dret d'organitzar-hi un referèndum", sentenciava. "I també a Londonland!", encara hi afegia.
The Guardian assegura que la reacció de Moscou a la conversa ha estat pràcticament nul·la, sobretot tenint en compte que el rang dels dos ambaixadors és més aviat baix.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2014 a les 14:15
Et pot interessar
-
Internacional Rússia i Ucraïna s'asseuen a negociar per primer cop en tres anys
-
Internacional Rússia posposa fins divendres les converses amb Ucraïna per intentar aturar la guerra
-
Internacional Detingut el cofundador d'una famosa marca de gelats per protestar per Gaza als Estats Units
-
Internacional El Papa rep la cúpula de l'Opus Dei
-
Internacional Revés de la justícia europea a Von der Leyen per ocultar missatges amb el cap de Pfizer
-
Internacional Un terratrèmol de magnitud 6 al Mediterrani activa l'alerta per tsunami a Grècia