Detractors i partidaris de Mubàrak s'enfronten al Caire

La violència al centre de la capital egípcia

Publicat el 02 de febrer de 2011 a les 14:31
Imatge de les protestes a la plaça Tahrir d'Egipte, el 2 de febrer. Hi ha hagut enfrontaments entre persones a favor i en contra de Mubarak. Foto: Reuters - ACN

La plaça Tahrir torna a ser l'epicentre de conflictes a Egipte, aquest cop detractors i partidaris del president egipci, Hosni Mubàrak, s'han enfrontat aquest migdia a les rodalies de la plaça. Al Arabiya ha informat a Twitter que un dels seus equips desplegats al Caire ha estat atacat per partidaris de Mubarak, que han destrossat el seu material.

Segons testimonis recollits per l'agència Reuters, hi ha almenys deu persones ferides. La violència s'ha registrat a la plaça Tahrir, al centre de la capital egípcia, escenari principal de les protestes que han sacsejat el mandat de Mubarak. De moment l'exèrcit no hi ha intervingut. Els implicats en els enfrontaments han fet servir pedres i pals, però no armes. Els enfrontaments arriben el dia després del discurs del president en què va dir que no optaria a la reelecció al setembre.