L'efecte de Tuníssia es contagia. La policia egípcia ha reprimit els milers de manifestants que han sortit aquest divendres als carrers del Caire per reclamar la dimissió del president Hosni Mubarak per quart dia consecutiu.
Segons informa la BBC, la protesta ha començat després de les pregàries del divendres i la policia ha fet servir gasos lacrimògens i canons d'aigua per dispersar les multituds, que han contestat llançant pedres.
També hi ha hagut manifestacions a les ciutats de Suez i Alexandria. L'activista Mohamed al-Baradei, Premi Nobel de la Pau, ha estat retingut per la policia a la mesquita de Giza, explica Reuters. Al-Baradei, que estava exiliat a Viena, ha retornat a Egipte i és el líder que pot unir el moviment opositor.
«Divendres de la ira» a Egipte
Internacional
La policia egípcia reprimeix amb duresa les manifestacions i reté l'opositor al-Baradei
ARA A PORTADA
-
Política Illa promet destinar el 6% del PIB en educació per superar la crisi a les aules Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras s'arremanga per aconseguir un «gran acord de país» en educació Lluís Girona Boffi
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ceuta passa factura a Sánchez i el PP retalla distàncies, segons el CIS Bernat Surroca Albet
Publicat el
28 de gener de 2011 a
les 14:32
Et pot interessar
-
Internacional
Trump al·lega una «conspiració malaltissa» contra la IA i els centres de dades que la generen
-
Internacional
Escòcia, Gal·les i el Nord d'Irlanda signen a favor del dret a l'autodeterminació
-
Internacional
El centreesquerra guanya les eleccions a Suècia per la mínima gràcies al retrocés de l'extrema dreta
-
Internacional
Escòcia, Gal·les i Irlanda del Nord s’uneixen per exercir l’autodeterminació
-
Internacional
Rússia ataca amb drons la frontera d’Ucraïna amb Polònia
-
Internacional
«El cant dels ocells» sona en l’homenatge a les víctimes de l’11-S a Nova York
