El francès Vincent Reynouard de 45 anys ha estat condemnat a dos anys de presó pel tribunal penal de Normandia després de negar l'Holocaust en els posts del seu compte a Facebook i de publicar vídeos a Youtube i a la seva pàgina web en la mateixa línia.
Una associació de Caen que honora els soldats de la Segona Guerra Mundial de Canada i que havia estat atacada pel mateix Reynouard per la seva tasca en al commemoració del desembarcament de Normandia el Dia D, va presentar la denúncia.
Tot i que la fiscalia demanava una pena d'un any, els tres jutges del tribunal van decidir duplicar-li degut a altres condemnes anteriors que l'acusat tenia per casos similars.
Dos anys de presó per a un francès que negava l'Holocaust a Facebook
Internacional
Vincent Reynouard també publicava vídeos a Youtube i a la seva pàgina web
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
Societat Totes les víctimes que s'han cobrat les proves PISA a la conselleria d'Educació Gerard Mira
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
Publicat el
15 de febrer de 2015 a
les 14:06
Et pot interessar
-
Internacional
Una dona amb diversos ganivets mata una persona i en fereix una altra a Times Square de Nova York
-
Internacional
Maduro reapareix en noves imatges des de la presó als EUA: «Estem ferms»
-
Internacional
De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any
-
Internacional
Rescaten una nena de 6 anys després de passar 60 hores sota els enderrocs al Nepal
-
Internacional
Almenys set morts en l'enfonsament d'un ferri amb 267 persones a bord a Xipre
-
Internacional
Islàndia rebutja en referèndum avançar cap a l'adhesió a la Unió Europea
