El consorci liderat per la constructora espanyola Sacyr Vallehermoso, que el juliol del 2009 es va adjudicar el contracte d'obres d'ampliació del Canal de Panamà, ha informat aquest dimecres de la seva intenció de suspendre els treballs a causa dels sobrecostos generats. Aquest anunci ha causat que les seves accions es desplomessin un 18% a la borsa.
El Grupo Unidos por el Canal (GUPC), integrat també per la italiana Impregilo, ha explicat en un comunicat que ja ha enviat a l'Autoritat del Canal de Panamà la nota de preavís de suspensió de la construcció del tercer joc d'encluses. Aquesta a ampliació del Canal de Panamà, amb un import de 3.118 milions de dòlars (uns 2.243 milions d'euros), és un dels projectes més grans d'enginyeria civil de la història.
Segons la nota, el consorci "no pot continuar una obra en què es projecten 1.600 milions de dòlars en sobrecostos", que Sacyr entén que haurien de sufragar les autoritats del Panamà.
Sacyr suspèn les obres d'ampliació del Canal de Panamà i es desploma
La constructora espanyola liderava un dels projectes més grans d'enginyeria civil de la història
ARA A PORTADA
-
L'escorcoll a l'IRTA-CReSA augmenta la pressió al Govern per la crisi de la pesta Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees Lluís Girona Boffi
-
-
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9 Redacció
-
Publicat el 02 de gener de 2014 a les 09:08
Et pot interessar
-
Internacional
«Els porquets europeus»: així denomina Putin als líders d'Europa a qui acusa d'aprofitar-se de la guerra
-
Internacional
Almenys 12 morts i 29 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
-
Internacional
Què hi ha darrere del món que anhela Trump?
-
Internacional
Els Estats Units estudia demanar l'historial de les xarxes socials dels últims cinc anys als turistes
-
Internacional
Almenys tres ferits en l'incendi ja controlat d'un edifici al centre de Nova York
-
Internacional
I ara què, capità Renault?
