El consorci liderat per la constructora espanyola Sacyr Vallehermoso, que el juliol del 2009 es va adjudicar el contracte d'obres d'ampliació del Canal de Panamà, ha informat aquest dimecres de la seva intenció de suspendre els treballs a causa dels sobrecostos generats. Aquest anunci ha causat que les seves accions es desplomessin un 18% a la borsa.
El Grupo Unidos por el Canal (GUPC), integrat també per la italiana Impregilo, ha explicat en un comunicat que ja ha enviat a l'Autoritat del Canal de Panamà la nota de preavís de suspensió de la construcció del tercer joc d'encluses. Aquesta a ampliació del Canal de Panamà, amb un import de 3.118 milions de dòlars (uns 2.243 milions d'euros), és un dels projectes més grans d'enginyeria civil de la història.
Segons la nota, el consorci "no pot continuar una obra en què es projecten 1.600 milions de dòlars en sobrecostos", que Sacyr entén que haurien de sufragar les autoritats del Panamà.
Sacyr suspèn les obres d'ampliació del Canal de Panamà i es desploma
Internacional
La constructora espanyola liderava un dels projectes més grans d'enginyeria civil de la història
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2014 a
les 09:08
Et pot interessar
-
Internacional
L'11-S: el Pearl Harbour 2.0 que va canviar les regles del joc
-
Internacional
Trump suborna l’electorat: promet 5.000 dòlars a cada nord-americà si guanya les eleccions de mig mandat
-
Internacional
Les teories de la conspiració sobre l'11-S: de la demolició de les Torres al míssil del Pentàgon
-
Internacional
Europa, alerta!
-
Internacional
Un avió d'Amazon se surt de la pista durant l'aterratge i deixa almenys cinc morts a Miami
-
Internacional
L’extrema dreta, a les portes de tocar poder a Alemanya per primer cop des de Hitler
