Una dona ha resultat ferida per l'explosió registrada després de l'obertura d'una carta amb material explosiu que anava remesa a la direcció de la seu del Fons Monetari Internacional (FMI) a París. La persona ferida és una assistent de direcció.
El sobre tenia com a destinació el número 66 de l'avinguda d'Iéna, l'adreça de l'oficina de l'FMI a la capital francesa, i anava adreçat al cap de gabinet. Segons la mateixa informació, l'edifici no ha resultat danyat i la policia científica es troba al lloc, a més d'un camió de bombers. Unes 150 persones han estat evacuades i l'entorn de l'edifici ha estat tallat.
La deflagració d'aquest sobre arriba un dia després que el Ministeri de Finances alemany rebés el dimecres un sobre amb material explosiu, sense que arribés a esclatar. El president François Hollande ha qualificat el succés d'"atemptat" i ha assenyalat que el ferit està "entre la vida i la mort", malgrat que hi ha força confusió sobre el seu estat.
Un ferit en l'explosió d'una carta bomba a la seu de l'FMI a París
El president François Hollande ho qualifica d'"atemptat" | La deflagració arriba l'endemà que el Ministeri de Finances alemany rebés un sobre amb material explosiu
Ara a portada
Publicat el 16 de març de 2017 a les 11:43
Et pot interessar
-
Internacional Trump «es vesteix» de Papa a quatre dies del conclave
-
Internacional Evacuen el sud de Xile per risc de tsunami després d'un terratrèmol de magnitud 7,5
-
Internacional La intel·ligència alemanya classifica AfD com una organització «extremista» i «contrària a la democràcia»
-
Internacional Els Estats Units i Ucraïna segellen l'acord per a l’explotació de minerals crítics