El Parlament de Geòrgia ha protagonitzat una imatge inèdita i molt poc usual -per no dir gens- en la política. Una votació parlamentària ha acabat amb una batalla campal entre els diputats del Govern i de l'oposició. La batussa a cops de puny ha començat durant el torn de preguntes i respostes mentre el primer ministre georgià, Irakli Kobakhidze, presentava el seu informe anual d'activitats. Durant el torn de preguntes, l'ambient entre els diputats ha començat a escalfar-se ràpidament i, minuts després, ja han arribat a les mans.
🔴 Una votació al Parlament de Geòrgia acaba amb una batalla campal entre diputatshttps://t.co/hohnkl9W1O pic.twitter.com/smTZgzkbcq
— NacióDigital (@naciodigital) June 27, 2026

