Alfonso Cruz i Teodoro Rubio volen lligar Terrassa a l'illa de Cuba

El pintor i el submarinista egarencs proposen a l'Ajuntament col·laborar en una exposició cubana

Publicat el 08 de juliol de 2016 a les 06:12

Els impulsors de l'exposició amb Ballart i els regidors Aguado i Flores Foto: Aj. Terrassa


L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha rebut aquest dijous a l’Ajuntament l’artista terrassenc Alfonso Cruz, conegut per les seves pintures submarines; i el submarinista especialitzat en arqueologia submarina Teodoro Rubio, també terrassenc, que acaben de tornar d’un viatge a Cuba, a més del doctor Jesús Vicente González Díaz, investigador en història naval i fotògraf submarí cubà.

Tots tres han proposat als representants municipals que l’Ajuntament de Terrassa col·labori en un projecte d’exposició de pintura en què participen aquests dos terrassencs, vinculat a l’illa de Cuba.

A la trobada, que ha tingut lloc a l’Alcaldia, han participat també el tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, i el regidor de Cultura, Jordi Flores.