La doctora Anna Álvarez, cap d'urgències de l'Hospital Universitari MútuaTerrassa, ha estat guardonada amb el VI Premio Jurídico Internacional ISDE (Instituto Superior de Derecho y Economía) 2014 en la categoria de Dret Sanitari.
El lliurament del premi va tenir lloc en un acte celebrat al Casino de Madrid que va reunir a directius de firmes d'advocacia, degans i professors d'universitat i a les entitats patrocinadores.
El treball guardonat, titulat "Participación de pacientes en la mejora de la seguridad clínica", és fruit de la recerca realitzada per la doctora Álvarez després de dur a terme el curs "Capacitación en Seguridad del Paciente y Gestión del Riesgo Sanitario" en aquest mateix institut l'any acadèmic 2012-2013, juntament amb el Sr. Nicolás Zaballos.
El Premio Jurídico Internacional ISDE distingeix la recerca i l'estudi del dret en les branques de Dret Internacional públic i privat, Dret Esportiu, Ètica de l'Advocacia, Dret Fiscal i Tributari i Dret Sanitari
Anna Álvarez guanya el Premio Jurídico Internacional ISDE
La doctora és la cap d'urgències de l'Hospital Universitari Mútua Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’agost de 2014 a les 08:12
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves