La secció local de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) a Terrassa ha anunciat el canvi de secretariat abans de la parada estival i amb la mirada posada amb l'11 de setembre. La nova coordinadora és Teresa Maria Cribillers, Àngels Puig és la nova secretària, i Lluís Sobrevia n'és el tresorer. Oriol Capellas, que és un dels secretaris nacionals, és el nou responsable del local, i Maria Bonastre és la responsable de comunicació.
El local de l'agrupació, situat al carrer Torrent, 153, seguirà obert els dilluns, dimecres i divendres de 17 a 19 h fins al 30 de juliol. Després, romandrà tancat fins al dilluns 16 d'agost, en què ja s'hi podran comprar les samarretes per a la Diada de l'11 de setembre i els bitllets d'autocar per anar a la manifestació de Barcelona.
Segons el membre del nou secretariat, arriben a les vacances "amb molta il·lusió i nombrosos projectes de cara a la tardor". També continuarà la campanya "A prop de casa" per promoure el consum local i la de sobirania fiscal. En aquest sentit, expliquen que informaran al respecte a través de les seves xarxes socials.
Aquests són els membres del nou secretariat de l'ANC Terrassa
Canvien els càrrecs de coordinador, secretari, tresorer, i responsable de local i comunicació
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2021 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves