A Terrassa s'han detectat dos casos d'enterovirus. Ha estat a l'Hospital de la carretera de Torrebonica. Els afectats van ser derivats a l' Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. El Departament de Salut de la Generalitat ha confirmat aquest divendres la a presència de 60 menors infectats per enterovirus, i ha informat que 29 menors es troben hospitalitzats amb afectacions neurològiques en diferents hospitals catalans, dels quals quatre en la Unitat de Cures Intensives (UCI).
Segons ha informat el Departament en un comunicat, la "gran majoria" dels casos "evolucionen favorablement" i, en comparació de les dades ofertes dijous, hi ha hagut 12 nous ingressos i quatre altes.
Dos casos d'enterovirus detectats a Terrassa
El Departament de Salut de la Generalitat ha confirmat aquest divendres la a presència de 60 menors infectats a Catalunya
Publicat el 21 de maig de 2016 a les 06:26
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
