La Banca Privada i Corporativa d'Unnim, especialitzada en la gestió de patrimonis, ha tancat el 2011 amb creixements de recursos i captació de nous clients. Concretament, el total de recursos administrats, a 31.12.11, s'ha situat en 1.927 milions d'euros, que ha significat un augment del 4% en relació a l'any 2010. En xifres absolutes, el creixement ha estat de 68 milions d’euros en el conjunt de l’exercici.
Pel que fa únicament a la Banca Corporativa, els increments se situen de l'ordre del 19%, amb més de 217 milions d’euros gestionats. Aquest servei especialitzat de banca -que es va rellançar l’any passat- es dedica al servei a administracions públiques, institucions i grans corporacions i companyies privades. Unnim Banca Privada i Corporativa ha aconseguit captar uns 300 clients nous i ha arribat a la xifra total de 5.000 clients que confien la gestió del seu patrimoni a l'entitat.
Nou servei de banca privada a Madrid
Unnim compta amb 7 oficines de Banca Privada distribuïdes pel territori de Catalunya (Sabadell, Terrassa, Barcelona, Vic, Lleida, Girona i Tarragona), i disposa de 2 oficines més especialitzades en Banca Corporativa (Barcelona i Madrid). Els propers dies l'entitat ha previst estendre el servei de Banca Privada a Madrid, que tindrà la seva oficina al carrer José Ortega y Gasset, 51, a la zona centre de la capital de l'Estat.
El servei de banca privada d'Unnim, en auge
Arriba als 5.000 clients, puja un 4% els seus recursos i obrirà sucursal a Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2012 a les 12:07
Et pot interessar
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz
-
Societat Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament