Els Bombers de la Generalitat han aturat al voltant de dos quarts de dues d'aquest dimarts a la matinada la fuita d'amoníac que hi ha hagut aquest dilluns al vespre a la fàbrica de La Menorquina de Palau-solità i Plegamans. També ha calgut evacuar un centenar de persones de la fàbrica, que ha estat acordonada.
Protecció Civil manté activada l'alerta del pla Plaseqcat ja que encara duren les tasques de reparació de la instal·lació afectada. Segons protecció Civil, onze persones han hagut de ser ateses per molèsties lleus i ja han estat donades d'alta in situ. També ha calgut evacuar un centenar de persones de la fàbrica, que de moment no poden tornar als seus llocs de treball fins que no s'hagi acabat de reparar la instal·lació.
No obstant, a Palau-Solità i Plegamans s'han aixecat les restriccions a la població i ja no és necessari el confinament. Les set dotacions dels Bombers de la Generalitat que a darrera hora d'aquesta nit passada treballaven per poder aturar la fuita es van retirar del lloc un cop solucionada la incidència.
A més dels Bombers, fins al lloc també s'hi van desplaçar efectius dels Mossos d'Esquadra i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els bombers aturen de matinada la fuita d'amoníac a la fàbrica de La Menorquina
Societat
Protecció Civil manté activada l'alerta del Plaseqcat mentre duren les tasques de reparació de la instal·lació afectada
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2018 a
les 08:11
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
