Desenes de persones han participat aquest diumenge en una pedalada reivindicativa a la carretera N-150, que uneix Terrassa i Sabadell. Amb el lema "Sabadell, Sant Quirze i Terrassa tenim molt en comú, Carril bici per la N-150", tres entitats del Vallès Occidental, entre les quals el BiTer de Terrassa, han organitzat per quart any consecutiu una pedalada comarcal reivindicativa per a totes les edats, per posar en relleu la necessitat d'unir els tres municipis amb un carril bici còmode i segur per als desplaçaments amb bicicleta i també a peu.
Els tres grups han sortit simultàniament, en un ambient lúdic i familiar, i han circulat per la N-150 ocupant el carril de circulació. La trobada dels tres grups ha estat en el quilòmetre 15 de la N-150, davant del Consell Comarcal de Vallès Occidental. La tornada a les ciutats d'origen es va fer pels camins de l'entorn natural.
Des del Bici Terrassa Club (BiTer) celebren que enguany els serveis tècnics dels ajuntaments de Sabadell i Terrassa estan treballant una proposta conjunta per presentar al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, titular de la carretera. Esperen que la idea es concreti aviat en un projecte executiu amb pressupost.
Els ciclistes reclamen un carril bici que uneixi Terrassa i Sabadell per la N-150
Desenes de persones han participat aquest diumenge en una pedalada reivindicativa
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2017 a les 06:00
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves