Bon balanç en general de la darrera edició del Fora Stocks estiu 2015. En total hi van participar 41 carpes situades a la plaça Vella i 20 a peu de botiga. Passats uns dies, des TerrassaCentre han fet recompte i han avaluat com han anat les vendes.
Així, entre les conclusions que han arribat hi ha que el 33% dels establiments van aconseguir pujar les vendes mentre que un 46% les va mantenir. Un 21% van veure com venien menys que en altres ocasions. La despesa mitjana dels egarencs en aquesta fira va ser de 51 euros mentre que l'any anterior havia estat de 32 euros per comprador.
Els egarencs es van gastar 51 euros de mitjana al Fora Stocks estiu 2015
Gairebé la meitat de les botigues que van participar a la fira van mantenir les mateixes vendes que en les edicions anteriors
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2015 a les 12:41
Actualitzat el 14 d’agost de 2015 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos