Es fa el dilluns 21 de maig a les 18h a l'Ateneu Terrassenc i estarà impartit per la terrassenca Sprintcoop. L'objectiu del taller és analitzar i validar els models d'activitat econòmica sostenible que proposin els assistents al curs per tal de treballar la proposta per començar a desenvolupar un pla d'empresa cooperativa.
En acabar aquest mòdul, les persones assistents, poden optar si ho desitgen a fer els mòduls d’acompanyament següents per construir una empresa de l’àmbit de l’economia social, solidària i cooperativa
L'Ateneu Terrassenc acull un taller d'economia social i solidària
La formació impartida per la Cooperadora és gratuït i per a tothom
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 16 de maig de 2018 a les 13:23
L'Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental, juntament amb la Cooperadora organitzen el taller gratuït "Detectem necessitats i impulsem el disseny de projectes per satisfer necessitats a partir dels valors de l’Economia Social i Solidària". Un curs de tres hores adreçat a persones i equips amb una idea o un projecte emmarcat en l’economia social i a qualsevol persona interessada en formar part d’un projecte d’economia social i solidària.
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any