LGTB Terrassa, presents a la trobada estatal de col·lectius LGTBI a Marbella

L'objectiu és debatre amb una mirada plural i marcar estratègies comuns

Publicat el 15 de novembre de 2016 a les 14:03
Actualitzat el 15 de novembre de 2016 a les 14:04
La presidenta de LGTB Terrassa, Verònica Lafont, ha assistit aquest cap de setmana als 28ens Encuentros Estatales LGTBI, que s'han celebrat a Marbella (Màlaga). Aquesta trobada pretén crear espais on, mitjançant ponències, tallers i comunicats, es plantegen les demandes que neixen des de l'associacionisme fins la societat, i es discuteixen les inquietuds del col·lectiu LGTBI.

La principal finalitat de les jornades és debatre amb una mirada plural i consensuar posicions i accions per marcar línies estratègiques de treball de cara a l'any 2017.
 
En aquesta edició, que ha comptat amb nombroses col·laboracions, s'hi han treballat temes de vital importància, com els entorns laborals i educatius, els delictes d'odi, les famílies diverses, l'actual legislació, i les maneres de treballar de l'associacionisme i activisme LGTBI a Espanya.

L'acte d'obertura ha estat presidit per l'alcalde de Marbella, José Bernal, la delegada d'Igualtat i Diversitat del consitori, Ana María Leschiera, el delegat del Govern central a Málaga, José Luis Ruiz Espejo, i la presidenta de Chrysallis, Natalia Avertín.