L'empresa Vallespà, ubicada a Rubí, ha iniciat el procés per tancar l'empresa i les botigues. L'administrador concursal ha presentat al jutge l'expedient d'extinció de contractes per al centenar de persones que treballen a la companyia i la intenció es poder vendre els establiments.
Segons ha explicat a NacióSabadell el secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental-Catalunya central, Jordi Arnaiz, després de l'incendi de la panificadora, que va quedar declarada sinistre total, vendre les botigues és necessari per obtenir liquiditat fer front a les indemnitzacions i els salaris. "Ara mateix no hi ha cap alternativa", ha assegurat Arnaiz, qui diu que ara començaran el procés de negociacions per garantir les indemnitzacions.
De moment, no hi ha cap oferta en ferm de compra de les botigues, però algunes empreses ja han demanat informació sobre les condicions de compra dels establiments, que continuen funcionant aquests dies.
L'incendi a Vallespà de Rubí accelera el tancament de l'empresa i les botigues
L'expedient d'extinció dels contractes afecta un centenar de treballadors
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2016 a les 17:03
Actualitzat el 02 de març de 2016 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental