Aquest dilluns es van iniciar les obres de millora del carril bici del passeig del Vint-i-dos de Juliol. Durant els dies vinents s’adequarà la pavimentació d’aquestes vies que s’havien anat fent malbé. L’actuació es divideix en cinc trams, entre el carrer del Marqués de Comillas i la carretera de Matadepera.
El tram més llarg dels que s’arreglaran és el que va des del carrer del Marqués de Comillas fins al carrer de Francesc Oller. Tanmateix, també s’intervindrà al voltant de la plaça de la Bicicleta, amb continuïtat a la part compresa entre el carrer del Pla de l’Ametllera i el del Pintor Viver, des d’aquesta darrera via, fins al carrer de Bartomeu Amat inclosa una part del parc del Nord, i, finalment, entre el carrer d’Ègara i la carretera de Matadepera.
En aquestes seccions del passeig del Vint-i-dos de Juliol, el paviment del carril bici es traurà i se substituirà per un altre que garanteixi la seguretat dels usuaris. Aquesta intervenció no suposa cap eixamplament de les voreres, sinó que s’actuarà sobre el traçat ja existent. L’accés als guals particulars als trams afectats quedarà garantit, tot i que pot ser que en algun moment concret els treballs entorpeixin puntualment aquests accessos.
L’actuació té un pressupost de 16.194,83 euros (IVA inclòs) i ha estat encarregada a l’empresa Construcciones Fertres, SL. Està previst que les obres es desenvolupin durant aquesta setmana.
Rentat de cara al carril bici del passeig del Vint-i-dos de Juliol de Terrassa
L’actuació, que tindrà lloc al llarg d'aquesta setmana, es divideix en cinc trams que comprenen entre el carrer del Marquès de Comillas i la carretera de Matadepera
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2016 a les 17:34
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants