Retencions a la C-58 per diversos despreniments de roques a la carretera

La carretera des de Monistrol de Montserrat al Monestir es troba tallada al trànsit pel mateix motiu

Publicat el 15 de novembre de 2018 a les 15:46
La pluja està causant molts problemes de mobilitat, sobretot al Bages sud per diversos despreniments de roques sobre la calçada. Els Mossos donen pas alternatiu a dos punts e la C-58 per despreniment de roques aquest dijous al migdia. Al punt quilomètric 36,5, a Castellbell i el Vilar, i al punt quilomètric 26,5, a l'altura e Vacarisses, es dona pas alternatiu als vehicles per les roques que han caigut a sobre la calçada, provocant retencions.

En tots dos punts hi ha un quilòmetre de retencions. A la mateixa C-58 i en sentit sud, al punt quilomètric 27, hi ha cinc quilòmetres de cua amb vehicles aturats.

 

Els despreniments també han obligat a tallar la BP-1103, des del seu inici a Monistrol de Montserrat en direcció al Monestir, segons informa el Servei Català del Trànsit. També la BP-1121, entre Castellbell i Monistrol està tallada per la caiguda d'una roca de grans dimensions.