El barri de Segle XX es veurà afectat per diferents talls de trànsit entre dilluns i dimecres vinent per treballs d’asfaltat al carrer del Pare Font. Aquesta actuació forma part d’un paquet de mesures de millora dels paviments asfàltics de la ciutat que inclou 12 carrers de vuit barris, amb una inversió global de més de 400.000 €, que s’està duent a terme des del passat 11 de gener.
Els treballs s’han estructurat en dues fases diferents. La primera, que s’executarà dilluns, concentrarà la majoria de les afectacions: Plaça de Jaume Jover Carrer del Pare Font, entre carretera de Rubí i carrer Navas de Tolosa Carrer del Pare Font, entre carrer de Lepant i Carretera de Montcada Carrer del Doctor Torras, entre carrer de Roger de Llúria i carrer de Baldrich Carrer del Gasòmetre, entre carrer de Roger de Llúria i carrer del Pare Font Carrer de Prim, entre carrer del Pare Font i carrer de Baldrich Carrer de Gibert.
Dimarts i dimecres, durant la segona fase de l’actuació, els talls seran els següents: Carrer del Pare Font, entre carrer Navas de Tolosa i carrer de Sant Sebastià Carrer de Lepant, entre carrer de Roger de Llúria i carrer de Baldrich.
Els talls obligaran a desviar el recorregut dels autobusos de la Línia 8, que durant aquests tres dies deixaran de passar pel carrer de Torras i Bages, desviant-se pels carrers de Galícia i Guillem de Muntanyans i l’avinguda de Santa Eulàlia, per a reprendre el recorregut habitual ja a Can Jofresa. Les parades Plaça del segle XX i Baldrich s’anul·laran.
Talls de trànsit a Segle XX de Terrassa pels treballs d'asfaltat
Les obres obligaran a desviar el recorregut dels autobusos de la Línia 8
Ara a portada
Publicat el 05 de febrer de 2016 a les 15:31
Actualitzat el 09 de febrer de 2016 a les 14:45
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa