L'Ajuntament de Terrassa ha lliurat aquest dijous els diplomes als alumnes de la darrera edició del mòdul de Coneixement de la societat catalana i del seu marc jurídic, impartit pel mateix consistori. L'acte, que ha tingut lloc al saló de Sessions, ha estat presidit per la regidora de Ciutadania i Qualitat Democràtica Meritxell Lluís.
El mòdul de Coneixement de la societat catalana i del seu marc jurídic forma part de la formació que es dona a les persones nouvingudes a Catalunya per a afavorir la seva integració en la societat. L’Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Ciutadania i Qualitat Democràtica, imparteix regularment aquest curset a les persones nouvingudes empadronades recentment a la ciutat.
Terrassa entrega els diplomes del curs de coneixement de la societat catalana
Una trentena de nouvinguts empadronats recentment a la ciutat s'han format sobre la realitat del país i de la societat catalana
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2017 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya