Terrassa promociona els seus estudis universitaris al Saló de l'Ensenyament

Un estand al Palau 2 informarà sobre l’àmplia oferta universitària de la ciutat

Publicat el 08 de març de 2016 a les 13:31
Actualitzat el 08 de març de 2016 a les 13:35
L’Ajuntament de Terrassa promocionarà aquesta setmana l’oferta universitària de la ciutat en la 27a edició del Saló de l’Ensenyament, que se celebrarà del 9 al 13 de març al recinte firal de Montjuïc, a Barcelona.

El Servei d’Universitats comptarà amb un estand a la fira per informar dels estudis universitaris que es poden cursar al campus universitari de Terrassa.

L’objectiu és promocionar la dimensió universitària de la ciutat, tant per la seva variada oferta formativa com per l’existència d’un ampli ventall de serveis i recursos adreçats als estudiants, en un espai que rebrà la visita de desenes de milers de persones.

L’estand de l’Ajuntament de Terrassa tindrà 16 m2 carrer E, al palau 2 del recinte firal de Montjuïc. En aquest estand, els visitants trobaran tota la informació informació referent a l’oferta universitària de la ciutat.

Amb l’objectiu de difondre aquesta informació, s’editarà un tríptic amb les dades més significatives de les institucions universitàries a Terrassa i de la seva oferta docent pel curs 2016-2017.

Amb més de 10.000 estudiants, Terrassa està considerada com la segona ciutat universitària de Catalunya amb campus urbà, superada només per Barcelona.

Actualment compta amb la presència de cinc universitats: la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que ofereixen a la ciutat 180 titulacions oficials, amb un ampli ventall de disciplines: enginyeries de l’àmbit industrial, cinema, audiovisuals, aeronàutica, telecomunicacions, imatge i so, creació de videojocs i multimèdia, disseny industrial, òptica i optometria, gestió empresarial, infermeria, teràpia ocupacional, infermeria o comerç entre d’altres, incloent titulacions que en alguns casos són úniques dins el sistema universitari català.

La ciutat disposa d’un total de set centres universitaris i de formació superior, una facultat, una escola d’idiomes del campus, un hospital universitari i una Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional. El Saló de l’Ensenyament, que enguany ha ampliat superfície expositiva i ocuparà tot el Palau 2 i la Plaça de l'Univers, es podrà visitar del 9 al 13 de març. De dimecres a divendres de 9 a 19 hores, Dissabte de 10 a 20 hores i diumenge de les 10 i fins a les 14 hores.