Un curs de sonorització de concerts en directe, a Terrassa

L'Associació Cultural Indirecte organitza el curs, que es farà a la Nova Jazz Cava i amb la participació de grups terrassencs

Publicat el 11 d’abril de 2017 a les 10:30
L'Associació Cultural Indirecte, l'entitat que gestiona els Bucs Baumann de Terrassa des del 2013, posa en marxa, després de setmana santa, un curs per aprofundir en els aspectes relacionats amb la música en viu.

Concretament, el curs farà una introducció als conceptes, mecanismes i processos que conformen el so d'un concert de música en viu. El curs s'impartirà a la Nova Jazz Cava en condicions rals, ja que es comptarà amb diversos grups musicals de Terrassa que s'han ofert a tocar a porta tancada i a disposició dels alumnes del curs.

El curs constarà de sis sessions de dues hores i dues de tres hores, cada dimarts des del 18 d'abril fins el 6 de juny: un total de 18 hores. Entre el contingut hi ha la teoria bàsica del so i l'acústica, els diagrames de senyals amb mescladors analògics i digitals, els tipus de microfonia i d'altaveus utilitzats, una introducció a la coordinació de sistemes inalàmbrics i una pràctica de sonorització en directe.

Els grups, que tindran com a molt sis o set alumnes, té un preu de 164 curs i estarà dirigit pel professor Marc Recasens, tècnic de so terrassenc, que ha mesclat o sonoritzat grups com The Soul Beams, Allioli Orquestra, La banda Puig, La Glamour Band, Old Star Covers o els Hot Carajillo's Happy Band, entre d'altres.

Les inscripcions estan obertes a través de la pàgina de l'associació Indirecte, i la data límit per a apuntar-se i fer el pagament és dilluns 17 d'abril.
 

El tècnic de so terrassenc Marc Recasens és el professor del curs. Foto: Indirecte