Divendres pels volts de la una del migdia va produir-se un accident a l'autopista C-58 al seu pas per Terrassa. La topada va implicar un cotxe i una motocicleta. Segons Mossos d'Esquadra i Policia Municipal el motorista havia col·lidit amb un cotxe a la C-58 però amb l'impacte s'havia desplaçat fins a caure al vial que et porta al Parc Vallès.
Quatre unitats dels Mossos i de la policia local van desplaçar-se fins al lloc per regular el trànsit i realitzar l'informe. El vial va romandre tancat mentre els serveis mèdics del SEM atenien al motorista que havia quedat ferit de gravetat. Finalment, el motorista va ser traslladat amb ambulància a Mútua Terrassa. Per la seva banda, el conductor del turisme va donar positiu en drogues.
Un motorista ferit de gravetat en un accident a la C-58 a Terrassa
Societat
La col·lisió entre el turisme i la moto va tenir lloc just a la sortida de l'autopista per anar cap al Parc Vallès | El conductor del cotxe va donar positiu en drogues
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juny de 2016 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
