L'Ajuntament de Viladecavalls ha iniciat el projecte de creació de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb el suport de la Diputació de Barcelona. La nova oficina s'emmarca dins del projecte de racionalització i modernització de la gestió municipal amb la finalitat que l'administració sigui més àgil, eficaç i eficient.
La vocació i premissa de l'OAC és apropar l'administració als ciutadans i resoldre amb eficàcia les seves necessitats, unificant la informació municipal i fent-la més clara i accessible. Un dels principals avantatges serà el servei integral de les gestions, que proporcionarà als ciutadans les màximes facilitats a l'hora de fer els tràmits corresponents, evitant temps i desplaçaments.
Es preveu que la implantació del nou servei finalitzi durant el tercer trimestre del 2013, quan tot el catàleg de tràmits i serveis municipals estarà a disposició del ciutadans.
Viladecavalls tindrà Oficina d'Atenció Ciutadana
La implantació del nou servei finalitzarà el tercer trimestre del 2013
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2012 a les 14:04
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants