Xavi Ribas i deu més

L'Atlètic ha superat el Pozuelo per 8 a 2 fent tots els gols de penal córner, sis d'ells del central internacional

Publicat el 15 de novembre de 2009 a les 18:20
Cent per cent d'efectivitat. L'Atlètic ha anat per feina i ha estat eficient i eficaç. Dels vuit penals que ha disposat, els ha transformat tots. El conjunt de Roger Pallarols ha sortit molt concentrat i ha disputat uns 20 primers minuts molt correctes. Al 12', Xavi Ribas ha estrenat el marcador transformant el primer penal córner. I deu minuts després, el central tornava a fer el mateix en el segon intent.

Amb el 2 a 0 l'Atlètic ha baixat la intensitat i això ho ha aprofitat el conjunt madrileny. Ricardo Pérez, en una bona acció personal, ha retallat al minut 23 i abans de la mitja hora Sergio Romero, amb una espectacular punxada, ha igualat el partit. Eren els millors moments dels visitats.

Però en enfrontaments com aquests és importantíssim tenir un home com Xavi Ribas, amb un bon tir arrossegat. El capità s'ha carregat l'equip a l'esquena i abans del descans ja havia transformat dos penals més (31' i 35').

A la segona meitat, de nou Ribas seguia sent el protagonista. Al minut 9 i a l'11 de la represa el defensor de Can Salas ha tornat a executar a perfecció dos llançaments des de la frontal. Havent convertit els sis primers gols, Roger Pallarols fins i tot l'ha canviat perquè l'afició local el pogués ovacionar pel gran encert que ha tingut aquest migdia.

Però l'eficàcia de l'Atlètic des del penal córner no acabaria aquí. Al minut 18, Pere Castelló ha punxat des de l'esquerra en jugada combinada i al 33, just abans d'acabar, Marc Pujal ha superat el porter amb un altre llançament arrossegat que significaria el 8 a 2 definitiu.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google